Меню
Your Cart

Рекламации

Рекламация / Връщане и замяна

Условия за връщане

1. Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, винаги можете да я върнете или замените, като първо трябва да ни уведомите за това. Уведомяването става чрез използването на формата за контакт, намираща се на нашия уебсайт:

2. Връщането на стоката става чрез куриерска фирма Спиди. Срок за връщане на стоката: 14 дни от датата на доставка.

3. Процедурата по връщане е следната:

3.1. Използвайте контактната форма на уебсайта, за да ни уведомите за отказа в предвидения за връщане срок.

3.2. Ако сте платили стоката с наложен платеж или искате да Ви върнем парите обратно по този начин - изпращате пратката с наложен платеж към нас , която ние ще платим в рамките на 7 работни дни и ще си получите парите на адрес който сте посочили за получаване.

3.3. Ако сте платили с банков превод – ще получите парите си обратно чрез превод по същата банкова сметка.

3.4 Връщането на паричната сума е само след попълнен формуляр, който е фициален документ, удостоверяващ Вашето връщане.

След като попълните формуляра трябва да изчакате e-mail с код на замяната и точен адрес за връщане. Моля не пускайте пратката докато не получите  e-mail с указанията ни.

Пратки без предварително попълнен формуляр НАМЯ ДА БЪДАТ ПРИЕМАНИ, тъй като трябва да имаме официално удостоверение с желание за връщане.

Внимание - Вашата товарителница "паричен превод" е със статут на касов бон. За да заявите замяна трябва да пазите товарителницата ПАРИЧЕН ПРЕВОД, която да добавите в пратката, която искате да върнете. Пратки без товарителница "ПАРИЧЕН ПРЕВОД" няма да бъдат приети и ще бъдат върнати на куриера за уточнение, тъй като няма как да се извърши сторно операция.

4. Ако стоката е с фабричен дефект, се заменя БЕЗПЛАТНО от нас като това се установява в присъствието на куриер или офиса на куриера .

5. Ако стоката не отговаря на размера или не Ви удовлетворява, транспортните и транзакционни разходи се заплащат от страна на Потребителя - разходите за първоначална доставка и заедно с разходите за връщане.

6. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им..

7. Върнатите стоки трябва да отговорят на следните задължителни условия:

  • Да са в оригиналната си опаковка и да не е нарушен търговският им вид (разкъсана опаковка, премахнати етикети, липсващи части и други).
  • Да не са употребявани, носени, прани, гладени, скъсани, без странични миризми(като кремове, парфюми или цигарен дим)
  • Да са придружени с всички съпътстващи доставката, стоките документи.

8. Упражняване на правото на връщане чрез друга куриерска фирма или по начин различен от инструкциите по-горе, НЯМА ДА БЪДЕ УВАЖЕНО.

Заявките се обслужват до 7 работни дни.